کد خبر: ۵۲۶۶۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
جذب بازیکن از اصفهان جدی شد؛
مذاکره اولیه مدیران پرسپولیس با هافبک تیم سپاهان مثبت بوده و توافقات اولیه هم به دست آمده است.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از مهر، تعطیلات تابستانی فوتبال باشگاهی کشور در حالی ادامه دارد که مدعیان سنتی قهرمانی در لیگ برتر رایزنی‌های خود برای جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی را آغاز کنند.

با این حال پرسپولیس که به قهرمانی سه‌گانه در فصل گذشته فوتبال کشور رسید با وجود انتظار برای دریافت لیست خرید یحیی گل محمدی مذاکرات خود با برخی بازیکنان شاخص داخلی را آغاز کرده است.

یاسین سلمانی هافبک جوان تیم فوتبال سپاهان که قراردادش با این باشگاه به اتمام رسیده است در اردوی تیم امید حضور دارد تا مدیر برنامه اش امور مربوط به نقل و انتقالاتش را در اختیار بگیرد.

این بازیکن که برای تمدید قرارداد با محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان به توافق نرسیده، از سوی باشگاه سپاهان نیز از جمع بازیکنانی که از سوی زردپوشان در اردوی زیر ۲۳ سال حضور دارند کنار گذاشته شد تا رسماً بازیکن آزاد معرفی شود. سلمانی مذاکره با باشگاه‌های داخلی را به مدیر برنامه رسمی اش سپرده تا او نیز توافقات اولیه با رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیدا کند.

درویش قصد دارد برای جذب قطعی سلمانی نظر یحیی گل محمدی سرمربی تیم را هم جویا شود تا یکی از مهم‌ترین خریدهای داخلی فوتبال کشور را رقم بزند. سلمانی در فضای مجازی نیز تصمیم به قطع ارتباط با صفحه رسمی باشگاه سپاهان گرفت تا به شایعات پیرامون خودش برای انتقال به پرسپولیس بیافزاید.

در صورتی که پرسپولیس بتواند پیش قسط قرارداد با سلمانی را تأمین کند بعید نیست همزمان با تمدید قرارداد بازیکنانی همچون امید عالیشاه، سعید صادقی، عیسی آل کثیر و… بازیکن سپاهان هم به جمع سرخپوشان ملحق شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها